Idei de cadouri pentru ea

De multe ori am auzit barbati care isi puneau intrebari de genul: “Ce cadou sa ii iau de ziua ei?”, “Oare o sa ii placa ceea ce i-am luat?” si alte variante puse sub semnul intrebarii. Uneori am avut si eu astfel de ganduri si nu este deloc usor sa fiu intr-o astfel de situatie… Asa ca am facut o lista cu idei de cadouri pentru ea, idei trasnite sau serioase de cadouri personalizate.

In portofoliul Game Art sunt multe tricouri pictate inspirate din board games, din viata de zi cu zi, din filme, din seriale, din desene animate … pentru un cadou personalizat am nevoie sa stiu 5 detalii despre ea si in cel mai scurt timp, cadoul poate fi gata.

Idei de cadouri pentru ea: o husa pentru e-book readerDaca este genul de persoana care prefera sa foloseasca un e-book reader pentru lectura, o husa pictata si personalizata poate fi un cadou potrivit, util si incantator.

Idei de cadouri pentru ea: o cutie pictata si incapatoareParfumurile si bijuteriile sunt nelipsite din dulapul unei femei. O cutie pictata si incapatoare, ar fi de folos pentru a ordona si evidentia fiecare bijuterie in parte?

Idei de cadouri pentru ea: o geaca pictataO jacheta sau o geaca personalizata poate fi piesa vestimentara care va atrage toate privirile si va completa tinuta ei cu o nota personala si artistica. Sunt convinsa ca ar surprinde-o un cadou unic si ar bucura-o pe ea, cea care va primi o geaca pictata cadou.

Idei de cadouri pentru ea: pantofi pictati, tenisi pictatiCum ar fi ca ea sa primeasca o pereche de pantofi pictati? Pantofii, tenisii, sandalele, ghetele si celelalte incaltari pot fi transformate cu ajutorul picturii in piese unice, artistice si de “rezistenta” pentru tinutele ei. Bucuria si surpriza vor fi la cote inalte, mai ales ca va fi singura femeie care va avea unica pereche de pantofi pictati cu modelul respectiv.

 

Daca iti doresti sa oferi un cadou unic, te invit sa rasfoiesti portofoliul Game Art. Toate cadourile pictate si personalizate au fost realizate manual. Lista cu idei de cadouri pentru ea este orientativa, iar daca imi scrii la adresa anacrafty@gameart.ro despre dorinta de oferi un dar persoanei dragi tie, cu siguranta voi aduna energia si inspiratia si vom putea realiza un cadou inediat, iesit din comun si potrivit.

Lasă un comentariu