IN AER

Super zi!!! De ce spun asta, pentru ca tocmai m-am intors dintr-o mica excursie de pe clinceni, de la aerodromul TNT Brothers. Daaaaaaaaaa am avut curajul sa sar cu parasuta. A fost minunat/aerat/entuziasmant si m-am simtit foarte bine. Oamenii de la TNT Brothers stiu sa te faca sa simti ca esti printre prieteni unde pasiunea este cea mai important si uneste/leaga multe prietenii. Foarte fain. Recomand tuturor sa isi sfideze rationalul si sa sara cu parasuta. Oamenii care se gandesc la saritura cu parasuta isi pun intrebarea”daca nu se deschide parasuta?” ceea ce este posibil dar sunt atat de rare cazurile, incat nu ai de ce sa iti fie frica. Este mai usor decat te astepti.

Mie nu mi-a fost frica deloc. De ce? Pentru ca mi-am dorit de foarte mult timpt sa fac asta si stiam ca acest sport este pentru mine si mai mult, stiam ca dorinta este atat de mare incat o sa vina ziua cand o sa sar din avion. Si iata ca Alex mi-a facut o super-mega surpriza si „m-a lasat”(a se citit „lui i-a fost frica”) sa sar in locul lui. Am fost pregatita, mi s-a explicat ce trebuie sa fac, sa fiu relaxata si sa nu imi fie frica pentru ca in aer nu mi se intampla nimic. Dar eu in gandul meu [abia astept sa sar singura si tot nu o sa-mi fie frica]. Foarte multi nu au crezut ca nu-mi este frica, lui Alex nu-i venea sa creada ca sunt „inconstienta”. Chiar, stiai ca daca bei fanta te numesti „fantastic” ? Oameni de la aerodrom nu au nevoie de fanta pentru ca ei sunt fantastici oricum. Asa… sa continuam… m-au pregatit si am urcat in avion. Avionul Pilatus m-a facut sa ma simt ca intr-un film sau ca intr-un zbor pe deasupra Amazonului. Oricum, am vazut lacul Mihailesti… wow , deci este wow:D Are niste culori incat te inspira sa pictezi chiar de ai sau nu talent.:D Zborul a durat cam 5 minute,cred, si s-a deschis usa…. eram ” moaaaaaaaaaaaaaaa ce frig eeeeeeeeeee ” si am sarit impreuna cu Florin si Dan. Doi oameni minunati,foarte glumeti. Mi-ar placea sa lucrez la TNT Brothers ca fotograf:D moaaaaa cate sarituriiiiiiiiiiiiiiiiii as face :D:D:D Sunt foarte entuziasmata.Zicea cineva ,inainte sa zbor, „ai atatea ganduri inainte si nu mai ai nimic in cap dupa ce sari” si asa si este. M-am bucurat enorm sa fiu atat de aproape de nori si soare. In timp ce eram in aer imi doream sa raman mai mult timp in aer. Mi se pare genial omul care a inventat parasuta. Instructorul m-a lasat si m-a ajutat sa iauvirajele, ne-am invartit in aer…a fost genial. Cand am aterizat foarte multi au venit sa ma intrebe cum a fost, m-au pupat si felicitat, ce fain. Cel mai important cand am aterizat a fost ca Alex ma astepta filmandu-ma si pozandu-ma.Era atat de entuziasmat pentru mine si m-a facut sa fiu si mai zambitoare:D.Excelent om:D

Recomand saritura cu parasuta si pe urma sariturile pentru ca sigur te „molipsesti” si sigur gasesti o cale sa iti maresti veniturile, pentru ca cel mai important este ceea ce faci pentru tine.Ma uitam in jurul meu si vedeam oameni care lucreaza ca avocati, ca manageri, cantareti,directori,studenti care venisera sa se simta bine, sa se relaxeze si erau foarte sociabili, atat de prietenosi… uimitor,dar nu surprinzator pentru ca daca esti un om deschis ai parte de oameni faini. Nu trebuie sa mergi intr-un loc ca sa ii gasesti. Toate ca toate, uita-te la poze:D sigur o sa ti se faca pofta sa sari si tu si abia astept sa-mi povestesti.

 

 

Aici ii gasiti pe baietii de la TNT Brothers : http://www.tnt-brothers.ro/    si  http://www.facebook.com/tntbrothers .

7 gânduri despre &8222;IN AER&8221;

  1. Te-am văzut azi acolo, cred c-am schimbat și două vorbe – sper că saltul de azi te-a convins să faci mai multe și-o să avem ocazia să mai schimbăm și altele – pe temă sau nu.

  2. Buna,

    Grozava experienta! Nu stiu insa daca eu am curaj destul pentru asa ceva.

    Eu sunt Hana si reprezint Blogoteque.ro. Am descoperit recent blogul tau si mi-ar face placere sa iei si tu parte la proiectul nostru.

    Blogoteque.ro a apãrut din plãcerea de a citi bloguri, din nevoia de a gasi cele mai noi si mai interesante articole si din dorinta de a promova blogosfera femininã româneascã.

    Blogoteque.ro este un ziar de bloguri: adunã unele dintre cele mai interesante articole din blogosfera feminina si prezintã un fragment din ele pe site, citirea integului articol fiind posibila direct pe blogul original. Astfel cititoarelor le va fi usor sa aleagã ce doresc sã citeascã iar bloggeritele vor avea parte de si mai multi cititori si vizitatori pe paginile lor.

    Te astept cu drag sa ne vizitezi.
    Hana

Lasă un comentariu