Particip la Road Grand PINK

Anul acesta l-am inceput cu mare entuziasm si cu o lista lunga cu lucruri pe care vreau sa le fac.

Unul dintre lucrurile care se regaseste pe lista mea este aceasta competitie de ciclism organizata de femei pentru femei.

Woaaaa…………………….. cat de super o sa fie!!!

AfisRoadGrandPINK

Abia astept ziua de 26 aprilie 2015!!!

Sunt foarte entuziasmata de participarea la Road Grand Pink si ma simt motivata sa ma „antrenez”. Antrenamentul meu presupune iesiri pe 2 roti in parcurile din Bucuresti sau in afara orasului, ore de spinning si alergare (din cand in cand). De fapt, tot ce fac eu sunt activitati sportive care imi plac foarte mult, imi consuma energia si ma energizeaza in acelasi timp si ma fac sa fiumai rezistenta si mai buna pe 2 roti si in viata de zi cu zi.

Am cunoscut-o pe una dintre organizatoare care participa la competitii de triatlon. Cat de tare, nu? Am citit despre alte cicliste care fac parte din organizare si va marturisesc ca le iau ca exemple pentru ca ma motiveaza pasiunea lor si munca pe care o depun, le admir si le urmaresc activitatile sportive, le citesc jurnalele de ciclism si sper ca intr-o zi cand o sa fiu mare sa fiu ca ele. Super, energica, rapida si pe podium.😀

Haideti pe 26 aprilie la Otopeni sa ne distram pe 2 roti, sa ne cunostem, sa petrecem si sa ne incarcam cu energie pozitiva. Cu cat suntem mai multe fete pe 2 roti, cu atat o sa putem inspira alte femei sa practice acest sport care ne ofera atat de multe avantaje.

Tu participi?

Lasă un răspuns

