Workshop la Creative Board Gaming – poze

Vineri pe 14 februarie am tinut workshop-ul la Creative Board Gaming. Aveam cateva emotii inainte sa aflu cine vine,dar cand am vazut cat de bine se simteau oamenii, m-am relaxat si  m-am bucurat mai mult de timpul petreceut cu ei. Daca ar fi sa gasesc un cuvant care sa defineasca ziua de vineri pot sa aleg cuvantul distractie pentru ca defineste tot ce am facut noi la CBG. O sa las pozele sa va convinga si sa participati la urmatorul eveniment pe care o sa il anunt din timp.

Va invit sa dati click pe fotografii daca vreti sa aveti parte de surprize si sa faceti cunostinta cu cei care au participat la workshop…si ei sunt artisti.

Creative Board Gaming

Pictura pe tricou

Mihai Banc

Mihai Banc

Alexandra Mihai

Roxana Mitarca

Roxana Mitarca

Tricou pictat

Tricou pictat

Tricou pictat

Workshop creativ

Game Art la Creative Board Gaming

Tricou pictat

Workshop creativ

Lasă un răspuns

