202km

2

202 km reprezinta distanta pe care am parcurs-o dus-intors, Vama Veche – Bulgaria. Am plecat 5 oameni din Vama Veche, echipati pentru drum lung, bagajele in spatele nostru fie pe bicicleta, fie in spate la propriu.  Am avut vreme mereu si vreau sa pun asta pe seama veseliei cu care am plecat si pe care ne-am pastrat-o tot timpul in ciuda oboselii care din cand in cand isi facea prezenta printre noi.

Cele 3 zile de pedalat pentru mine au fost 3 zile pline de experiente pe care mi le amintesc cu bucurie. Mi-am depasit anumite limite si am invatat mai multe despre mine, despre frumusetea din jurul meu. Ma bucur ca am plecat in aceasta calatorie cu 4 oameni frumosi si i-am cunoscut facand lucruri impreuna, ne-am bucurat de privelistile care ne inconjurau, de scoicile din Dalboka, de sedinta foto cu roata de la bicicleta pe post de rama, de stancile care formau diverse forme, animale, fete, dinti, de turqoise-ul marii….

IMG_6496

In cele trei zile am avut ocazia sa ma analizez, sa ma enervez pe mine, sa ma cert, sa ma motivez si sa imi limpezesc capul de toate gandurile care nu au avut ce cauta in capul meu pentru ca sunt daunatoare, in anumite situatii. Imi spuneam „mai ai putin de pedalat”, „hai ca poti, ce-i atat de greu”, „de ce ma plang ca ma dor muschii ? este normal daca toata ziua stai”, imi stabileam sa fac 10 km in mai putin de o ora…

Imi amintesc de drumul de intoarcere cand era seara, credeam ca mai avem 22 km pana la vama, genunchiul stang simteam ca este pierdut si dezmembrat si am vrut sa schimb foaia si pinionul si nu mai aveam forta sa apas bine pe schimbator si m-am enervat ca lantul s-a mutat pe foaia mica, in loc de foaia mare…acest moment a fost foarte ciudat…simteam ca o sa rabufnesc in orice moment, imi spuneam ca nu este bine, ca nu rezolv nimic si totusi ratiunea s-a pierdut si mi-am pierdut controlul. Ce sentimente treceau prin mine in acele momente sunt greu de descris, dar parca luasem foc.

Tot drumul nu am simtit ca sunt intr-o alta tara pentru ca locurile prin care treceam mi se pareau atat de familiare, de parca eram pe drum catre bunici, doar ca pe partea stanga vedeam marea. Uimitor ce culoare aveam. Nu am mai vazut niciodata marea avand culoarea albastra,  turqoise…nu era orice fel de turqoise. Avea niste nuante, straluciri aparte care m-au lasat fara grai. Mi-ar fi placut sa stau acolo si sa pictez ceea ce se intindea in fata ochilor, dar poate alta data. Am facut poze, dar aparatul foto nu a surprins ceea ce am surprins eu cu ochiul liber. Atunci stiam ca trebuie sa ajung undeva, la Balcic si sa ma intorc luni in Bucuresti. Incercam sa uit de oboseala care se aduna si ma motivam sa nu renunt pe drum, sa nu renunt la calatorie.

8

Pentru mine aceasta escapada a insemnat mai mult decat ca am vizitat 0,1 % din Bulgaria. Am trecut prin multe stari de oboseala, unele cunoscute prin alte imprejurari. Simteam cum muschii striga de durere, genunchii aproape ca ma lasau, umerii ma dureau atat de rau incat credeam ca s-au pietrificat. Destul de dificil sa pedalez cu rucsacul in spate si pe o bicicleta de baiat, mai ales ca nu ajungeam relaxata la ghidon, trebuia sa imi intind mainile destul de mult, dar dupa o perioada simteam cum tensiunea se transforma in durere si durerea in greutati pe umerii mei.

IMG_6443Nu regret nimic din aceasta excursie, chiar daca genunchiul este aproape distrus si ma doare cand dorm, cand merg. As repeta experienta, doar ca nu 3 zile, o saptamana as merge asa si pe urma o luna si tot asa. Cand am ajuns acasa si m-am urcat pe bicicleta mea pliabila, parca nu mai stiam sa merg. Era atat de usor, parca mergea singura. Mi-am revenit repede, dar cand ies cu bicicleta in oras, parca vad drumurile din Bulgaria, semafoarele de acolo…m-a marcat in sens pozitiv aceasta iesire si abia astept sa am bicicleta mea de calatorii.

Recomand din cand in cand sa plecati si sa fiti doar voi cu natura, sa ascultati vantul, sa va arda soarele, sa mancati pe marginea drumului impreuna cu prietenii, sa umflati rotile la fiecare 2 km, sa va intepe tantarii si dimineata sa va balaciti in mare.

Mai jos o sunt cateva poze din excursie. Enjoy!

IMG_6324 IMG_6356 IMG_6381 IMG_6402 IMG_6469 IMG_6591 IMG_6598 IMG_6613 IMG_6623 IMG_6629 IMG_6677 IMG_6690

2 thoughts on “202km

  1. este foarte frumos când faci ceva ce-ți place la nebunie și mai ales în mijlocul naturii!😛 asta chiar dacă înseamnă că poate fi și o experiență dureroasă!😀 durerea va trece, dar amintirile și senzațiile simțite atunci nu!😉

Lasă un răspuns

