Oare este posibil sa fim prieteni si in afara jobului?

Cum facem diferenta intre relatiile de la job si relatiile din afara jobului?

Eu  pot sa fac asta…procesul in sine nu pot sa il explic pentru ca nu m-am gandit ca ar exista vreo formula. imi este usor sa inteleg ca ceea ce este la locul de munca acolo ramane, in spatele usii pe care o inchid de fiecare data cand plec. suntem oameni si trebuie sa ne purtam ca atare. chiar si la job tot oameni suntem si lucram cu alti oameni care au povesti de impartasit, experiente care le-au conturat personalitatile, iar noi la fel suntem.nu trebuie sa ne schimbam caracterul la locul de munca chiar si cand  facem ce avem de facut, dar dupa program suntem liberi, nu ne mai gandim ca avem de facut un bon sau ca am lasat lucruri in dezordine. cu aceiasi oameni cu care lucrez mie imi face placere sa ies si pot sa ma detasez de lucru si sa ies de fapt cu oamenii care ocupa un post la locul de munca … imi face placere sa ii cunosc pe ei, sa le cunosc parerile, ideile, gandurile despre lucrurile pe care ii intereseaza… nu vreau sa ies cu colegul de munca si sa vorbim despre job… avem destule ore la dispozitie ca sa  vorbim despre job la job… suficient. in oras ne distram si ne destrabalam (asa imi place sa spun cand e vorba de iesit in oras :P) . eu cred ca am inversat putin rolurile…eu ii vad pe oamenii cu care ies, oameni frumosi,veseli si distractivi , iar daca lucram impreuna este un plus pentru mine sa fim si colegi la job…

oricum… nu va indepartati de oameni pentru ca va sunt colegi de munca….fiti deschisi si  distrati-va cu oamenii care va apar in viata. eu sunt convinsa ca nu ne intalnim degeaba unii cu altii… sigur avem ceva de invatat /impartasit/evitat/experimentat.

Lasă un răspuns

