Poti sa faci orice

cropped-580449_405429682875157_1696465772_n.jpg

Imi place ca azi a iesit soarele. Am fost foarte happy pentru ca am purtat ochelarii cu inimioare… chiar sunt haiosi:P Cand am iesit afara, o bucurie m-a intampinat si am avut un sentiment de fericire, daca spun ca am prins aripi , nu exagerez si daca exagerez,am voie😛. Cred ca frigul a amortit putin automotivatia si intrasem intr-o stare care nu ma lasa sa fac multe lucruri… devenisem lenesa si nu imi place sa fiu asa. DELOC!😛

Fiecare om are zile si zile… unele mai bune,altele diferite de cele pe care le numim bune. Parca ar exista un tipar pentru zilele bune! Dar ce inseamna o zi buna? Productiva?Relaxanta?Insorita?Ploioasa?… Pentru mine o zi buna este o zi in care nu lenevesc (a nu se intelege ca am lenevit 3 luni cat a tinut iarna)😀. Aud multi oameni in jurul meu care spun ca se plictisesc. C’mon, ce inseamna sa te plictisesti? Viata este AWESOME😀 imi place mult cuvantul asta, atat in engleza,cat si in romana. Toate zilele pe care le traim, trebuie sa le traim frumos. Stiu ca pentru fiecare om in parte exista cate o definitie/teorie pentru „frumos”, de aceea consider ca trebuie sa facem totul cu placere…si ceea ce facem sa fie foarte bine facut. De exemplu , daca  vrei sa ai parchet in sufragerie si nu chemi un maestru in arta parchetarii, poti sa faci tu asta si sa te bucuri de aceasta activitate pentru ca face parte din viata ta si iti coloreaza ziua respectiva ( este posibil sa iti ia mai mult de o zi😛 ) si la finalul zile, sa stai langa o bere si sa te uiti in urma, sa calci pe podeaua pe care ai terminat-o si sa exclami impacat si incantat „a iesit bine, ce zi faina”. Dupa ce pui parchet, poti sa faci orice :)) .

Conteaza ca ceea ce facem sa aiba  ca scop principal incantarea noastra sufleteasca. Conteaza atat de mult sa fim in echilibru in interiorul nostru, sa nu ne chinuim cu ganduri, scenarii nerealiste care ne distrag de la activitatea noastra zilnica, de a fi frumosi. Este important ce transmitem oamenilor din jurul nostru. Intr-un alt articol, am amintit de acest lucru si nu strica sa repet.  Atitudinea pe care o avem, felul in care ne purtam, vorbim, gesticulam conteaza pentru ca toate la un loc transmit mesaje. Este posbil sa ajutam fara sa ne dam seama si fara sa vorbim atunci cand incercamsa ridicam moralul oamenilor… uneori este mai bine sa nu vorbim. Conteaza sa fim langa persoanele care ne sunt dragi si au nevoie de noi. De fapt si noi avem nevoie de ele, altfel nu ne-ar fi dragi si nu ne-am mai intalni cu ele. Oamenii din jurul nostru ne fac fericiti, cu ei impartasim gandurile/sentimentele/ideile…

Am trecut de la una la alta, dar totusi au legatura pentru ca toate se intampla pe parcursul unei zile.. si se continua cu altceva a doua zi si urmatoarele zile si tot asa. Vreau sa intelegeti ca tot ce am scris mai sus sunt pasi pentru evolutie si ma adresez oamenilor care vor sa evolueze nu sa se lamenteze si sa se victimizeze pentru ca totul este greu si nu pot sa faca ceva cu viata lor.

In fiecare dimineata gandeste-te ca este minunat sa faci lucruri si ai puterea sa le faci. Gandeste-te ce ti-ar placea sa faci si primul gand care iti vin in minte pune-l in practica (aici intervin si prioritatile, dar si ce daca… poti sa transformi totul in favoarea ta). Dupa ce o sa faci doar ce iti doresti, cum vrei o sa te simti super si o sa devii dependent de acest sentiment. Eu sunt si sunt fecirita sa fiu asa:D

Ai grija de tine si bucura-te de tine,cu tine,cu cine vrei tu si creaza-ti zile insorite chiar si cand ploua afara

Lasă un răspuns

