simplu

vreau sa las lucruri/atitudini / actiuni ale oamenilor sa ma revolte. asta inseamna ca  stiu ce fel de oameni vreau sa ma inconjoare, stiu cum sunt eu si imi dau seama ce mai am de lucrat/imbunatatit. De ce nu putem sa ne simplificam vietile si sa ne bucuram de ceea  ce ne pasioneaza,.foarte rar intalnesc oameni carora le sclipesc ochii cand vorbesc despre pasiuni/dorinte/ganduri/calatorii…..

acum ceva timp mi-a spus cineva „trebuie sa alegi sa faci ceva, dar acel ceva sa fie foarte bine facut” … adica tu sa fii cel mai bun si sa dai tot ce poti…stiam aceste lucruri si m-au inspirat… parca au vibrat ceva in interiorul meu. am observat atat la mine, cat si la alti oameni (mi-au destainuit ei) ca atunci cand ne auzim gandurile rostite de cineva din exteriorul nostru, parca altfel rezonam… le intelegem mai bine… parca vibreaza ceva in noi ca un clopotel si ne atentioneaza ca trebuie sa fim cei mai buni  „pe felia noastra” si nimic nu este imposibil.  nu sunt cuvinte complicate, nu sunt cuvinte intr-o limba straina…. este simplu „fii cel mai bun in ceea ce faci” si o sa fii fericit (aici completez eu :)) ) . simplitatea vietii noi ne-o cream si cu cat ne bucuram de ceea ce avem ,ce  descoperim ca ne place , devenim fericiti/multumiti/impacati si facem bine prin simpla si umila noastra prezenta in anumite momente.

Este foarte important ce lasam in urma noastra….

Ce va inspira?

Ce credeti voi ca ramane in urma noastra ?

2 thoughts on “simplu

  1. Cel mai complex lucru este simplitatea.
    Oamenii simpli par a fi mai simpatici…
    Perfectiunea deja nu mai este foarte atragatoare.
    Simplitatea denota o dorinta infinita de a imbunatati ceva…

Lasă un răspuns

