Omul-Actor : lucrare de licenta

Iata lucrarea mea de licenta😀

Omul-Actor

 

6 thoughts on “Omul-Actor : lucrare de licenta

  1. În tot liceul nu am avut decât o singură absenţă motivată, şi asta pentru că nu auzisem profesorul când mi-a strigat numele; aveam nişte principii de la care nu mă abăteam pentru nimic în lume: nicio „atenție” la niciun profesor, nicio oră la care să nu fiu prezent, nimic de mâncare la şcoală, fără telefon mobil etc. Am încasat foarte personal acțiunile unui profesor, ca un atac la toate așa-zisele mele principii. Profesorul de desen tehnic a lipsit două luni de la ore, timp în care eu am ajutat majoritatea colegilor să-şi facă desenele, realizându-le și pe ale mele cu foarte multă atenţie şi pasiune; ca-n toate aspectele vieţii mele, doream perfecționismul și-n desen – exact ceea ce se cere în desenul tehnic. S-a întors după două luni; nu a vrut să vadă nicio lucrare pe motiv că n-are timp şi a cerut doar caietul de notiţe. Am luat nota patru pe motiv c-am scris urât în maculator, iar majoritatea colegelor cărora le făcusem desenele au luat note de opt pentru că scriau caligrafic în caietul de notiţe. Mai târziu, când mi-a văzut desenele s-a făcut a-i părea rău, dar acea notă acolo a rămas. Proful îşi permitea pentru că era rudă cu directorul.

Lasă un răspuns

