despre noi… una alta

Observ in jurul meu atatia oameni care se plang si se victimizeaza…. da stiu ca ai probleme, dar cu totii avem. te-ai intrebat de unde iti vin problemele? nu cred…

Stiu ca suntem atat de mici si vulnerabili si de aceea trebuie sa avem grija de noi cat mai mult. Multe emotii ne coplesesc, ne controleaza atat atitudinea cat si gandirea si ne fac sa nu mai gandim bine, obiectiv….devenim alte persoane in momentele de furie,de irascibilitate… sau poate ca  atunci aratam cine suntem, cat de antisociali si rai suntem… ne transformam incet si  sigur in cine nu vrem,, in persoane despre care vorbim si ne dorim sa nu fim…. ce nasol….

Daca ar exista o oglinda in care sa ne observam de fiecare data cand ne lasam prada emotiilor negative, sunt sigura ca nu am rezista prea mult asa si  doar atunci am fi nevoiti sa schimbam ceva…. dar ,  oare chiar  trebuie sa ne ingrozim de noi ca sa ne dam seama cat de gresit ne comportam cu cei din jurul nostru? hmmm… nu sunt de acord…Multi trecem prin multe , de aceea experientele difera de la om la om, logic. Fiecare stie cat de jignit, ofticat, suparat, trist, bolnav este… dar asta ce inseamna? ca este singura persoana neindreptatita?ca are dreptul sa se poarte urat cu cei din jur? NU, normal.  Eu sunt de parere, si asa incerc sa fac si eu, si anume… ma deconectez de „problemele” pe care le am in momentele in care sunt intr-un grup cu oameni, la job, la facultate, la film, la un suc si socializez… nu imi transpun supararile,negativitatea asupra oamenilor din jurul meu si mai ales prieteni pentru ca nimeni nu merita sa primeasca  o vorba/privire urata.

De ce  avem prietenii care dureaza de ani de zile? Pentru ca  facem sa  fie armonie si cand spun asta, normal ca nu ma refer doar la vorbe frumoase, la zile insorite…. ma refer la comunicare si la echilibrul pe care il avem cu noi insine in primul rand si pe urma cu cei din jur. Asa si este frumos. Sa impartasesti ceea ce ai pe suflet unei persoane care stie sa asculte si  care te poate ajuta… nu sa tii in tine si pe urma sa rabufnesti pe cei mai apropiati de locul in care esti… e aiurea si  degeaba sa  faci asa.

poate ajuta pe cineva ce am scris aici:D

2 thoughts on “despre noi… una alta

  1. nu știu alții cum sunt (adică știu și mă enervează asta, că ar muri, dar n-ar scoate un cuvânt despre cât de greu le este!), dar eu când mă lovesc la ceva, plâng. iau telefonul, scriu o scrisoare, dau peste cineva pe stradă și încep să povestesc (asta e o exagerare🙂, dar o las între toate ca să știe oamenii că și astfel se pot rezolva problemele, chiar și cu străinii, și nu e nevoie de chin sufletesc sau alte decizii care să lase cu inima friptă pe cei dragi…
    da, cei care sunteți avizați, luați aminte la cele scrise în postare: gură avem pentru a spune ce ne doare și urechi pentru a asculta durerile celorlalți, nu pentru a ne hlizi pe seama altora și a spiona aventurile lor…

Lasă un răspuns

