Primul meu premiu virtual!!!!

Liebster Blog Award este un premiu virtual primit de la  Mariana! Ii multumesc foarte mult pentru nominalizare, stiu ca  m-ar fi nominalizat si daca eram singura persoana pe care o cunostea  si chiar a vorbit frumos despre mine.Asa e ea, sincera,simpatica si creativa. ah am uitat sa mai spun ca este si frumoasa !!Merita vizitat blogul ei ,acolo gasiti minuni!!!Eu am achizitionat lucruri facute de ea:D!!

Liebster Blog Award este o idee frumoasă de a face cunoscute bloguri cu mai puţin de 200 de follow-eri şi de a aduce un zâmbet pe buze celor care se ocupă de acele bloguri, arătându-le că munca lor este apreciată.
Pentru a accepta acest premiu tare frumos care m-a surprins placut trebuie să:
1. Scriu despre premiu pe blog;
2. Menţionez de la cine l-am primit şi să pun un link către respectiva persoană;
3. Ofer la rândul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai puţin de 200 de follow-eri, semn de apreciere pentru ceea ce fac.
4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizaţi prin care îi anunţ despre premiu.

LILIA primeste aest premiu pt ca imi place cum picteaza, este optimista si mereu cu zambetul pe buze, cred ca ma copieaza(glumesc:D)

EMA primeste acest premiu pentru ca este departe, dincolo de ocean si lucreaza/sculpteaza/picteaza/invata in fiecare zi(nu toate de-odata).

CLAUDIA de la Ceasuri Muzicale pentru ca a avut curaj si multa rabdare , si mai ales ideea, de a da viata discurilor de vinil, discuri care ne spuneau povesti cand eram mai mici sau discuri cu formatiile noastre preferate. este de apreciat ideea ei si a lui Iulian care impreuna fac ceva deosebit.

ALEX desi are peste 200 de vizualizari zilnice isi merita premiul virtual pentru ca are multe articole/poezii/diverse scrieri ft faine si pt ca ma promoveaza, normal:D

PAUL pentru ca este funny, un om bun si scrie frumos despre prietenii lui:)). nu nu, primeste acest premiu virtual pentru ca este un om deosebit si amuzant, si mai este si singur(nu are prietena):D

One thought on “Primul meu premiu virtual!!!!

Lasă un răspuns

