ceasuri muzicale

ceasuri :

25 thoughts on “ceasuri muzicale

  1. Daca cineva ar face 1 singur ceas pe disc de platina se vor bate toti pe el. De aceea nici nu a avut nimeni curaj sa faca pana acum. Va trebui sa faca 10 astfel de ceasuri si fara reclama pe net. 😀

  2. Este prima data cand trec pe aici si sunt incantata de ceea ce vad.Succes in continuare si voi mai trece pe aici sa-mi incant privirea !

  3. deci „uau”! ce….fain aliniate is! si colorate!
    si rock!
    le vreau pe toate… mai putin pe-ala cu pisici! :-”
    Fa unul cu caini/lupi si pe-ala o sa-l iau eu. serios!😀

    • s-a dat discul cu pisoi:D dar daca vreti va fac unul cu pisoi, mai haios😉 doar spune-ti „da vreau ” ;))

    • paul, asa imi faci tu reclama? eu lucrez asa : munca si pretul munca si pretul… nu e mai bine asa? (poate nu-ti mai dau pick-up-ul inapoi:P)

  4. Stiu ca e un pick-up bestial si te-ai indragostit de el, dar il voi vrea inapoi. reclama iti fac, ma refeream ca strict la ceasul ptr AlexCelGoaga -:P

    • aaa… da… o sa plateasca cel mai mult, iti dai seama :)) o sa ii spun cat il costa de fata cu voi… ca sa va amuzati de el =))

    • si noi pe tine,nu-i asa Paul? din dragoste pt noi cred ca Paul o sa fie bun cu noi si o sa doneze 9,5% din salariul lui pt plecarea noastra in Peru😀 !!! VALABIL PT TOATA LUMEA😀

  5. Chiar pleci în Peru ??? Ce interesant va fi ! Să-ţi iei un şal din lână de vicunha. Cică sunt scumpe, dar sunt cele mai bune din lume.

    Off topic. Blogul meu „Noua abordare a lecturii” a primit căsuţă nouă, hăinuţe noi şi un nume nou. Te invit cu drag la inaugurare, pe http://zinnaida.ro/ , la Zinnaida’s ART Club ! Dacă-ţi place, te rog schimbă şi în blogroll. Mulţumesc !

    • imi doresc sa plec in peru, plecarea depinde de cat de repede strangem banutii sa plecam, eu si alex… este foarte scump biletul de avion….dar pana la anul, asta e termenul sa ii strangem si sa fugim cateva saptamani acolo:D abia astept:D

      *imi place noua schimbare si felicitari pt alegerea facuta.
      *mi-ar placea la numele meu, inaintea numelui sa treceti si blogul, adica pete de culoare M. Galeteanu…. arata mult mai bine asa .

Lasă un răspuns

