Arlechin 2

 

2 thoughts on “Arlechin 2

  1. O schimbare binevenită ! Felicitări pentru noua temă, cu mult gust aleasă. E cu mult mai atractivă, mai vizibilă şi lizibilă decât cea cu fondul negru.
    Arlechinii ăştia sunt cam înspăimântori, nu au nimic amuzant… Ce metaforă vrei tu să ne înfăţişezi cu ei ?…

    Off topic : Scumpa mea, m-ai trecut în blogroll cu un blog viu şi unul care a fost-http://zinnaida.wordpress.com/ . N-ai vrea să-l scoţi pe acesta şi să treci în locul lui Lecturi povestite-http://lecturirecenzate.ro/ ? După ce îl vizitezi şi vezi dacă îţi place, bineînţeles ! Mulţumesc😀

    • ma bucur ca va place schimbarea blogului. acesti arlechini i-am pictat sa ii duc intr-un loc, nu m-am gandit la vreun mesaj ascuns, sau vreo metafora… pur si simplu.
      * v-am trecut in lista cu lecturi recenzate. ft bine ca mi-ati spus acest lucru.

Lasă un răspuns

