Alice la UNARTE

7 thoughts on “Alice la UNARTE

  1. Minunate! It feels like I am in WonderLand. Cred totusi ca erau mult mai faine pe site intr-o versiune mai mare. Cum erau cele din atelier. In rest, the best! Keep up the good work, stii tu vorba neamtului😛.
    O seara frumoasa!

    • nu am site inca…. momenten consider ca nu este momentul… ma bucur ca ti-au placut… sceneta chiar a fost foarte frumoasa, s-a lasat cu multe rasete… e placut sa mai trecem prin povestile copilariei alaturi de alti prichindei si sa ne bucuram impreuna de povestile care au inconjurat lumea

    • provocarea ta… dar si doamna respectiva imi aduce aminte de intebarea „cum picteaza un orb?” iar replica lui modigliani a fost: „picteaza ceea ce nu vede el, si ceea ce nu vedem nici noi”…. intr-adevar doamna pictorita este inzestrata cu un har iar lurarile danseisunt vibrante si transmit emotie veselie… din puncul asta de vedere imi plac…. dar ceea ce ma pune pe ganduri este intrebarea : cum isi da ea seama / cum simte unde sa picteze piciorul… oamenii , florile…? ramane o mica dilema.

      imi plac urmatoarele imagini : a doua , cea cu balerina, si cea cu spatele dansatoarei…chiar m-a surprins cum a nimerit reperele anatomice.

      dar tu ce parere ai?

      • Parerea mea este aceeasi cu cea a unui alt cititor al articolului respectiv:”si-a pictat sufletul”…Aceleasi intrebari mi le-am pus si eu:cum a stiut sa respecte proportiile,cum a reusit sa dozeze culorile,cum a reusit sa reproduca detaliile anatomice atat de exact ?
        Parca a fost condusa de o mana de inger.Lasa impresia ca are are un har supranatural.Stilul nu iti aminteste de Gauguin?

  2. hey :)) vreau si eu pozele cum as putea intra in legatura cu tine? incerc de ceva timp sa le strang, merci

Lasă un răspuns

