Fenomenul downshifting de Aurora Liiceanu

am primit pe mail acest interviu si  mi s-a parut foarte bun, mi-a placut si mi-am zis „de ce sa nu citeasca si altii care nu au citit  asta pana acum?” si iata il postez aici pe blog. lectura placuta:D



Un gând despre „Fenomenul downshifting de Aurora Liiceanu

  1. Foarte interesant interviul. Intr-adevar traim intr-o societate de consum, in care sensul vietii noastre e dat de banii pe care ii castigam si de postul pe care il ocupam.

Lasă un răspuns

