„Himerele” realitatii

In fiecare, saptamana, luna sau an apare o persoana in viata noastra care ne aprecieaza pentru ceea ce suntem, ne destainuie cu sinceritate ceea ce crede despre noi, ne sfatuieste si pe urma pleaca. Ramanem cu amintirea persoanei respective si cu  acele momente care ni se par frumoase prin linistea adusa impreuna cu gandurile sincere ale persoanei repective – ganduri ce ne fac sa acordam mai multa atentie lucrurilor care ne fac viata frumoasa, dar si  sa  constientizam responsabilitatile pe care ni le alegem … familie,  munca, pasiuni.

Zilele trecute vorbeam cu cineva apropiat despre lucrurile din care invatam si care ne influenteaza viata,gandirea, si mai ales perceptia despre noi insine. Uneori lucrurile sau oamenii care ne surprind si (putem sa) invatam lucruri importante nu au o materialitate care sa ne atraga atentia intr-un mod  evident, din contra, aceasta „invatatura” despre care vorbesc se regaseste in lucruri aparent banale, trebuie doar sa fim atenti cand  acel “ceva” ne este adresat si sa nu-“l” desconsideram.

De foarte multe ori mi s-a intamplat sa intalnesc oameni deosebiti, persoane cu care  am schimbat cateva replici in zile aparent monotone, dar intalnirea mea cu ei m-a facut sa imi dau seama unde ma aflu  si drumul pe care il mai am de parcurs – din punct de vedere social, moral, profesional.

Este o sentiment placut  si  greu de explicat in cuvinte…este ca si cum m-as intalni cu un intelept, un filosof , un invatat,o himera si imi vorbeste despre mine, despre viata intr-un mod sfatuitor,didactic as putea spune si eu nu trebuie decat sa-l ascult si  sa  pun in aplicare mesajul sau, sfaturile sale, fara nici o ezitare.

Pare o nebunie… dar este realitate. Daca veti fi mai atenti, o sa observati realitatea spuselor mele intr-o forma sau alta , diferita / originala de fiecare data.

Lasă un răspuns

